יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

כיסוי לונוקיה לומיה 920 OtterBox Defender


 OtterBox Defender ידוע ככיסוי כל יכול, ככיסוי ההגנה הכי טוב שיש בשטח, הוא גם כיסוי לנוקיה לומיה 920 שידוע כמומלץ וכמוצלח ביותר עבורו, ל OtterBox Defender יתרונות רבים ככיסוי מגן ובכדי להיות הכי אובייקטיבי אז חשוב לציין שגם חסרונות תמצאו בו אך אין כל ספק כי היתרונות הרבים עולים בהרבה על החסרונות, הישארו עימנו בכדי לגלות על החסרונות ועל היתרונות של כיסוי לנוקיה לומיה 920  OtterBox Defender.

כיסוי OtterBox Defender לנוקיה לומיה 920 - יתרונות 
ברור שכל כיסוי כולל גם יתרונות וגם חסרונות ועכשיו נתחיל עם היתרונות והראשון והחשוב ביותר הוא ההגנה, חשיבות ההגנה על הלומיה 920 היא הדבר הראשון עליו צריך לחשוב, הוא בנוי מחמישה חלקים כאשר מחברים אותם יחד הם מהווים מעטפת חזקה במיוחד, חמשת החלקים מהם בנוי הכיסוי הם: פוליקרבונט, סיליקון, שוב פוליקרבונט, מגן מסך פלסטיק מובנה ותושבת . יתרון שני היא התושבת איתה תוכלו לנשוא את הכיסוי והמכישר על החגורה, בנוסף הכיסוי כולל עיצוב מרהיב ומיוחד, להכירכם, הגנה מצויינת, מראה מיטבי, יכולת נשיאה מעולה הם היתרונות של הכיסוי המדהים הזה.

כיסוי  OtterBox Defender לנוקיה לומיה 920 -חסרונות 
לאחר שימוש בכיסי זהה רק למכשיר סלולרי אחר מצאתי חסרון בולט אחד והוא גודלו של הכיסוי, אך כשלוקחים בחשבון את ההגנה שהוא מעניק מבינים שהגודל הוא לא פקטור חשוב , 

לרכישת היכנסו לחנות האביזרים הגדולה בישראל www.AndroidCase.co.il או התקשרו לשרות הלקוחות בטלפון  074-7038787 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה